Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 29 Apr 2024 15:12:39 +0300

Tere!

Jõelähtme Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2411271/04992 
aadressile Harju maakond, Jõelähtme vald, Loo alevik, 11302 Lagedi-Kostivere 
tee L1// Mäeotsa tee// 1// 1a (Mäeotsa tee projekt) ja soovib teie 
kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: 11302 Lagedi-Kostivere tee L1 valitseja 
volitatud asutus

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26965017>  (menetlus nr: 
428392), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 09.05.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Jõelähtme Vallavalitsus) või menetleja (PIRET HAAS) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister